برندینگ کلینیک ؛ مقالات روز بین‌المللی

list item image

خدمات

خدمات مجموعه استوری مدیا بر مبنای نیاز‌های کلینیک‌ها و مطب‌ها و براساس به روزترین تکنیک‌های مارکتینگ می‌باشد جهت مشاهده خدمات وارد شوید

list item image

نرم افزار مدیریت مطب

این نرم افزار ضمن نگه‌داشت اطلاعات مراجعین با فرایند دعوت از دوستان هم مراجعین جدید جذب می‌کند و هم نرخ بازگشت مراجعین قبلی را افزایش می‌دهد

لیست آخرین مقالات
نرم افزار جذب بیمار

راه‌های افزایش مراجعین به کلینیک‌های زیبایی

راه‌های افزایش مراجعین به کلینیک‌های زیبایی
افزایش مراجعین دغدغه اصلی مدیران کلینیک‌ها   آیا می‌توان مراجعین کلینیک‌های زیبایی را با استفاده از روش‌های تبلیغاتی افزایش داد؟ در این مقاله، به شما راه‌های افزایش مراجعین به کلینیک‌های زیبایی را با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی، اعم از تبلیغات دیجیتالی، تبلیغات افلاین و استفاده از روش‌های سئو شده، معرفی خواهیم کرد.     استفاده از تبلیغات دیجیتالی استفاده از تبلیغات دیجیتالی، یکی از روش‌های موثر برای جذب مشتریان جدید به …
ادامه مطلب

پیج اینستاگرام کلینیک‌ها؛ تاثبر بازاریابی محتوایی در افزایش مراجعین

پیج اینستاگرام کلینیک‌ها؛ تاثبر بازاریابی محتوایی در افزایش مراجعین
جذب بیمار توسط بازاریابی محتوا در اینستاگرام   پیج اینستاگرام کلینیک در واقع نماینده‌ی شما در فضای مجازی می‌باشد. محتوایی که شما از خود نشر می‌دهید، منبعی برای قضاوت مخاطبین و مراجعین احتمالی شماست.      اگر در یک کلینیک بهترین خدمات به همراه بهترین مواد مصرفی ارائه شود اما محتوای مناسب از نحوه‌ی ارائه آن خدمات تولید نشود و استراتژي برندینگ درستی جهت معرفی پزشک، محیط و شخصیت برند …
ادامه مطلب

تبلیغات پزشکی در فضای آنلاین

تبلیغات پزشکی در فضای آنلاین
نکته بسیار مهم درباره تبلیغات پزشکی در فضای آنلاین برای موفقیت تبلیغات آنلاین یک کلینیک زیبایی، خیلی خیلی مهم است که بستر تبلیغاتی قدرتمندی داشته باشیم. یعنی این که قبل از اجرای تبلیغات بدانیم که کاربران بعد از دیدن تبلیغات ما در فضای وب به کجا وارد می شوند؟ چطور اطلاعات بیشتری کسب می کنند؟ و چه طور متقاعد می شوند؟ به همین علت است که قدرتمند بودن بسترهای تبلیغات آنلاین مهم …
ادامه مطلب

چرا استوری مدیا؟ مزیت ویژه تبلیغات پزشکی در مجموعه ما

چرا استوری مدیا؟ مزیت ویژه تبلیغات پزشکی در مجموعه ما
  تبلیغات مناسب برای کلینیک‌ها و مطب‌ها آژانس های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که به صورت کلی برای تمامی کسب و کار ها از جمله مطب ها ـ کلینیک ها و سایر مراکز درمانی اقدام به انجام پروژه های تبلیغاتی می کنند. اما ما در مجموعه استوری مدیا به صورت تخصصی فقط بر روی مارکتینگ و تبلیغات و برندیگ مطب ها و کلینیک ها تمرکز کرده ایم و با تکیه …
ادامه مطلب

تبلیغات کلینیک ها؛ راهکار‌هایی برای افزایش مراجعین به کلینیک‌ها

تبلیغات کلینیک ها؛ راهکار‌هایی برای افزایش مراجعین به کلینیک‌ها
تبلیغات آفلاین برای پزشکان چه ضرورتی دارد؟ اگر روشهای پرهزینه و کم بازده مثل چاپ و پخش تراکت، اجاره جایگاههای تبلیغاتی در چهارراه های شهر و موارد مشابه را به عنوان روشهای کم تاثیر کنار بگذاریم؛ دیگر انواع تبلیغات آفلاین هنوز هم برای پرسونال برندینگ شما ضروری است. البته از آنجایی که هزینه تبلیغات آفلاین پزشکی در مقابل تبلیغات آنلاین بالاست، برای بهره وری بیشتر از این نوع تبلیغات باید …
ادامه مطلب

 مقالات بین المللی مدیریت مطب و جذب بیمار 

مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت کلینیک 

تبلیغات پزشکی می‌تواند به شما کمک کند تا برندینگ پزشکی خود را بهبود بخشید و به جذب بیشتر بیماران کمک کند.
اما باید توجه داشت که در تبلیغات پزشکی، قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که برای حفظ اعتماد عمومی و حفظ سلامت جامعه باید رعایت شوند. 
بنابراین، برای تبلیغات پزشکی، باید از روش‌هایی استفاده کنید که با قوانین و مقررات مربوطه سازگار باشند. به عنوان مثال، می‌توانید از روش‌های تبلیغاتی آنلاین، مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در سایت‌های پزشکی معتبر و یا ارسال پیامک به بیماران خود استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از روش‌های تبلیغاتی غیرمستقیم، مانند ارائه محتوای آموزشی و ارایه مشاوره رایگان به بیماران استفاده کنید.
مدیریت منابع انسانی: یکی از مهمترین مهارت‌هایی که برای مدیریت یک کلینیک پزشکی لازم است، مدیریت منابع انسانی است. این موضوع در زمان راه اندازی مطب، اهمیت دو چندانی دارد. این موضوع شامل جذب، انتخاب، آموزش و توسعه کارکنان است. همچنین، باید بتوانید ارتباطات مؤثری با کارکنان برقرار کنید و از آن‌ها حمایت کنید تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از توانایی‌های خود استفاده کنند.
مدیریت زمان: برای مدیریت یک کلینیک پزشکی، باید بتوانید زمان خود و کارکنانتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. باید بتوانید برنامه‌ریزی کنید، دستورالعمل‌های کاری را تعیین کنید و به خوبی برنامه‌ریزی‌های خود را اجرا کنید.
مدیریت پروژه: برای مدیریت یک کلینیک پزشکی، باید بتوانید پروژه‌های مختلفی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. باید بتوانید اهداف و مسیرهای مختلف پروژه‌ها را تعیین کنید و مطمئن شوید که همه مراحل پروژه به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود.
برندینگ پزشکی: برای جذب بیماران جدید و افزایش شناخت و شهرت کلینیک پزشکی، باید بتوانید به بهترین شکل ممکن برندینگ پزشکی خود را طراحی و اجرا کنید. این شامل طراحی لوگو، سایت و مواد تبلیغاتی مختلف است. به خاطر داشته باشید که برندینگ پزشکی از لحظه راه اندازی مطب بایستی شروع شود، زیرا برندسازی پزشکی با ساخت یک برند تجاری تفاوت‌های بسیاری دارد.
در نهایت، برای مدیریت یک کلینیک پزشکی، باید بتوانید تصمیم‌گیری‌های مؤثری بگیرید و همیشه به دنبال بهبود شرایط کلینیک باشید. برای این منظور، باید دانش کافی در مورد صنعت پزشکی داشته باشید و به‌روز با تکنولوژی‌های جدید و مهمترین روش‌های درمانی باشید. همچنین، باید بتوانید با بیماران و همکاران خود رابطه‌ی مثبتی برقرار کنید و به بهترین شکل ممکن با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.