پیج اینستاگرام کلینیک‌ها؛ تاثبر بازاریابی محتوایی در افزایش مراجعین

جذب بیمار توسط بازاریابی محتوا در اینستاگرام

 

پیج اینستاگرام کلینیک در واقع نماینده‌ی شما در فضای مجازی می‌باشد. محتوایی که شما از خود نشر می‌دهید، منبعی برای قضاوت مخاطبین و مراجعین احتمالی شماست. 

 

اینستاگرام پزشکی

 

اگر در یک کلینیک بهترین خدمات به همراه بهترین مواد مصرفی ارائه شود اما محتوای مناسب از نحوه‌ی ارائه آن خدمات تولید نشود و استراتژي برندینگ درستی جهت معرفی پزشک، محیط و شخصیت برند کلینیک و ... تدوین نگردد، در واقع ابزار اینستاگرام به آفتب برای کلینیک شما تبدیل می‌شود.

یکی از مهم‌ترین موضوعات در پیج اینستاگرام یک کلینیک تنوع محتوایی متناسب با مخاطبین است

برای مثال یک کلینیک زیبایی را در نظر بگیرید. محتوای لازم برای یک کلینیک زیبایی به شرح زیر است:

۱-محتوای آموزشی

۲-محتوای معرفی خدمات

۳-محتوای رضایت مراجعین

۴-محتوای حین انجام کار

۵-محتوای قبل و بعد

۶-معرفی پرسنل

نکته مهم دیگر کیفیت ارائه این موضوعات است، به دنبال تدوین ویدیو و ادیت عکس با موبایل نباشید از نرم‌افزار‌های حرفه‌ای مثل فوتو‌شاپ و پریمیر استفاده کنید

به خاطر داشته باشید تخصص شما به وسیله محتوای نشر پیدا کرده از شما قضاوت می‌شود

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده