در این مقاله سعی داریم به شما مرجعهایی برای معرفی مطب و کلینیک ارائه دهیم
سایتهای تبلیغات پزشکان و نحوهی استفاده از آن:
۱- پذیرش ۲۴: در این سایت پزشکان بر مبنای تخصص پزشکی، جنسیت، محل فعالیت، نوع فعالیت ( حضور در بیمارستان، کلینیک، مطب شخصی و ...)، درجه علمی و مدل ارائه خدمت ( حضوری و آنلاین) طبقه بندی میشوند.
این سایت از نظر رتبه گوگل در بین سایتهای معرفی پزشکان معمولا رتبه ۱ را دارد
۲- نوبت دات آی آٰر:
این سایت نیز همواره رتبه مناسبی در بین سایتهای معرفی پزشکان در گوگل دارد که بیشتر به معرفی پزشکان و دندانپزشکان شهر تهران میپردازد. ثبت نام در این سایت به سادگی برای پزشکان انجام میشود و مانند اکثر سایتهای معرفی مطب و کلینیک رتبه بندی نمایش پزشکان بر مبنای امتیازی است که مراجعین یا مریضها به پزشک مورد نظر میدهند.
این سایت طبقه بندی پزشکان را صرفا بر مبنای تخصص آنها انجام میدهد.
۳- سایت دکترتو:
این سایت با طراحی متفاوتی از دو مورد بالا ارائه شده است که میتوان گفت مخاطبین کمتری را به خود جذب کرده است، البته لازم به ذکر است این سایت بیشتر برای پزشکانی که در شهرهای بزرگ فعالیت میکنند مناسب میباشد.
قطعا حضور شما به عنوان یک پزشک یا دندانپزشک در این سایتها و ارائه ویزیت آنلاین میتواند مثمر ثمر باشد، اما به یاد داشته باشید که مدیریت یک مطب یا کلینیک مانند هر کسب و کار دیگری نیازمند سایت اختصاصی خود نیز میباشد، سایت اختصاصی لزوما نیازمند صرف هزینههای بالا نیست و متناسب با نیاز مطب و کلینیک شما میتوان یک سایت حرفهای برای شما طراحی کرد.
راهنمای طراحی سایت مطب و کلینیک
شما حتی یک پزشک موفق در دههی حاضر را نمیتوانید نام ببرید که برندسازی پزشکی انجام نداده باشد، اما بسیاری از شما با ابراز نگرانی از هزینهها و عدم تنیجهگیری از این موضوع بسیار مهم برای جذب بیماران غافل هستید، در حالی که برندسازی پزشکی با هزینههای بالا گره نخورده است و شما به راحتی با فعالیت اصولی در زمینه برندینگ میتوانید برند خود را مستحکمتر کنید