​​​نامه به دست من رسید!

​این نامه شروع یک مسیر همکاری با مطب‌ها و کلینیک‌هایی هست که طبق مشاهدات میدانی و یا بررسی نظرات در سایت‌هایی مثل نوبت دات آی آر، دکترتو و ... رضایت بالایی را در مراجعین خود به وجود آوردند.
ما معتقدیم که تنها با پزشک‌ها و دندانپزشک‌هایی در مسیر جذب بیمار همراه شویم که با ارائه خدمات خوب، رضایت مراجعین را بدست آوردند و به دور از تبلیغات زرد به دنبال رشد مطب و کلینیک خود هستند

آشنایی با مسیر

هدف از همکاری ما با مطب‌ها و کلینیک‌ها جذب بیمار و مراجعین هدفمند است​​​​​​​، به صورتی که این روند همیشه صعودی باشد.

هدف

تبلیغات پزشکی، باید متناسب با شخصیت پزشک و دندانپزشک باشد، نمی‌توان یک نسخه مشترک برای جذب بیمار همه  مطب‌ها و کلینیک‌ها داشت.

​وسیله رسیدن به هدف

ما با تجربه همکاری با بیش از ۳۴۰ مطب، کلینیک و بیمارستان ، می‌توانیم زمان  برندینگ پزشکی را به صورت اصولی بهینه کنیم.

زمانبندی

مسیر جذب بیمار با برندینگ پزشکی

​طراحی سایت پزشکی

طبق تمامی منابع معتبر مدیکال مارکتینگ مهم‌ترین ابزار جذب بیمار داشتن سایت است، نه محتوای وایرال اینستاگرامی.
هیچ مطب و کلینیک موفقی را نمی‌بینید که بدون یک سایت کاربرپسند و ریسپانسیو برای موبایل به رشد تعداد مراجعین برسد

مهم‌ترین دارایی هر مطبی اعتماد افرادیست که از گذشته با آنها در ارتباط بوده‌اند، ما در این مسیر با ایجاد انگیزه در مراجعین گذشته شما، آنها را تشویق می‌کنیم که شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، کاری که برند‌های بزرگ در حال انجام آن هستند.

کمپین ریفرال

​​طراحی تبلیغات نتیجه محور، تفاوت این مسیر با سایر روش‌های جذب بیمار است. هدف از انجام تبلیغات گوگلی، پنل‌های پیامکی، تولید محتوای پیج اینستاگرام و گوریلا مارکتینگ پزشکی در کمپین نامه‌ها، جذب بیمار به مطب شماست.

​ساخت تبلیغات حرفه‌ای

​فراموش نکنید که مراجعین قبل از حضور در مطب شما، با شما از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شوند. پس حرفه‌ای دیده شوید.

با ما هم مسیر شوید

اگر هدف شما جذب بیمار با تبلیغات پزشکی اصولی و حفظ اعتبار پزشکی با ما هم‌مسیر باشید، اینجا هدف جذب بیمار از مسیر برندینگ پزشکی است.

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.