​​​کمپین جذب مراجعین کلینیک

جذب حداقل ۱۰۰ مراجعه کننده بالقوه تضمینی

ویژگی‌های کمپین​​​​​​​

ثبت نام در کمپین

​این کمپین علاوه بر افزودن تعداد ۱۰۰ مراجعه کننده بالقوه به کلینیک و مطب شما، با به نمایش درآوردن تبلیغات شما از طریق پلتفرم‌های مختلف نام و آوازه برند کلینیک و یا برند شخصی شما را حداقل به گوش ۱۰٬۰۰۰ مخاطب هدف شما می‌رساند.
فرصت استفاده از این کمپین را از دست ندهید.

​​​​ثبت نام اولیه کمپین

این کمپین افزایش ۵۰ مراجعه کننده بالقوه را به مطب و کلینیک شما تضمین می‌کند

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

​​​​​تبلیغات بنری

​​​پیامک تبلیغاتی فیلتر شده

تبلیغات رسمی گوگل (گوگل ادز)

​​​​​جزئیات اجرایی کمپین​​​​​​​

این کمپین در ۳ فاز اجرا می‌گردد که هر فاز به صورت دقیق پایش گردیده و گزارشات مربوط تهیه می‌گردد.

​​​ارسال ۴۰۰۰ پیامک تبلیغاتی با قابلیت فیلتر بر روی مناطق شهری، سن، جنسیت، اپراتور و ...

​​​نمایش بنر تبلیغاتی به ۳۰۰ هزار کاربر در سایت‌های پربازدید و متناسب با تخصص شما

نمایش وبسایت شما در  صفحه اول گوگل و جذب مخاطب ارگانیک

چت آنلاین در واتس اپ

کلینیک‌های زیبایی به دلیل ارائه خدمات زیبایی و آرایشی، همواره به دنبال جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی هستند. این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک کمپین تبلیغاتی خوب برای کلینیک‌ زیبایی پرداخته است.
1- هدف مشخص: یک کمپین تبلیغاتی برای کلینیک‌ زیبایی باید هدف مشخصی داشته باشد. این هدف می‌تواند جذب مشتریان جدید، افزایش فروش، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه و یا ارتقای برند کلینیک باشد.
2- استفاده از کلمات کلیدی: برای جذب مخاطبان، باید از کلمات کلیدی مرتبط با کلینیک‌ زیبایی استفاده کرد. این کلمات می‌توانند شامل "آرایش، پوست، مراقبت، زیبایی، لاغری، جوانسازی، ماساژ و ..." باشند.
3- ترکیب رسانه‌ها: برای یک کمپین تبلیغاتی موفق، باید از ترکیب رسانه‌ها مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. ترکیب رسانه‌ها به کلینیک‌ زیبایی کمک می‌کند تا به گروه هدف خود برسد و به روش‌های مختلف و در جای‌های مختلف تبلیغاتی خود را نشان دهد.
4- استفاده از تصاویر و ویدئو: استفاده از تصاویر و ویدئوها به کلینیک‌ زیبایی کمک می‌کند تا خدمات و محصولات خود را بهتر به مشتریان نشان دهد. همچنین، استفاده از تصاویر و ویدئوها می‌تواند جذابیت و جذب مخاطبان را افزایش دهد.
5- ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه به مشتریان، می‌تواند به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی کمک کند. این تخفیفات می‌تواند شامل تخفیف برای مشتریان جدید، کارکنان، مشتریان فعلی و یا تخفیف برای خدمات خاص باشد.
6- ایجاد تعامل با مشتریان: ایجاد تعامل با مشتریان از طریق ارائه پاسخ به پرسش‌های آن‌ها، پاسخگویی به نظرات و ارائه اطلاعات مفید می‌تواند به ارتقای برند کلینیک‌ زیبایی و جذب مشتریان جدید کمک کند.
7- ارائه شاهدانه‌های موفقیت: ارائه شاهدانه‌های موفقیت شامل نظرات و تجربیات مشتریان قبلی، می‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند و به روش‌های مختلف از جمله تبلیغاتی خود کمک کند.
8- ایجاد برند: ایجاد برند قوی برای کلینیک‌ زیبایی، می‌تواند به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی کمک کند. این برند می‌تواند شامل لوگو، شعار، رنگ‌ها و یا هویت بصری باشد.
در کل، یک کمپین تبلیغاتی خوب برای کلینیک‌ زیبایی باید به هدف مشخص و استفاده از کلمات کلیدی، ترکیب رسانه‌ها، استفاده از تصاویر و ویدئو، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، ایجاد تعامل با مشتریان، ارائه شاهدانه‌های موفقیت، ایجاد برند و جذب مخاطبان تمرکز داشته باشد.

ویژگی‌های کمپین تبلیغات کلینیک