جذب بیمار دندانپزشکی: تبلیغات پزشکی یا بازاریابی پزشکی

راه‌کار‌های جذب مراجعین به کلینیک دندانپزشکی

اگر شما به دنبال تماس تلفنی، وقت‌گذاری تعیین شده و جذب بیماران جدید و حفظ بیماران قبلی خود هستید، باید کمی زمان و پول خود را برای استراتژی بازاریابی آنلاین جدیدی صرف کنید.

یک کمپین بازاریابی هوشمند با یک استراتژی خوب، به درستی اجراشده و قابل اندازه‌گیری شروع می‌شود. به طور خاص، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مطب دندانپزشکی شما. این ایده‌های بازاریابی به شما کمک می‌کنند تا به رشد کیفیت خدمات دندانپزشکی‌تان برسید.

بیشتر بیماران دندانپزشکی می‌پذیرند که پیدا کردن دندانپزشکی سخت است. اما به علت اینکه بازاریابی دندانپزشکی تقریباً ۱۰۰٪ به دیجیتال منتقل شده است، به عنوان یکی که تحت عملکرد دندانپزشکی است، ممکن است در پر کردن مطب خود با بیماران مشکل داشته باشید! در این مقاله، ما برخی از ایده‌های بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دندانپزشکی را ارائه خواهیم داد تا به بازاریابی مطب دندانپزشکی‌تان کمک کنیم.

 

بازاریابی پزشکی

 

بازاریابی دندانی چیست؟

بازاریابی دندانی استراتژی و روش‌های بازاریابی است که مراکز دندانپزشکی و کلینیک‌های دندانپزشکی از آن استفاده می‌کنند تا بیماران جدید را جذب و حفظ کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. هدف اصلی این است که بیماران پتانسیل را ترغیب به تماس تلفنی یا رزرو وقت آنلاین کنید. بهترین راه برای تشویق بیماران به انجام این اقدامات تبلیغات در گوگل و فیسبوک و رتبه‌بندی وبسایت مطب دندانپزشکی شما در موتورهای جستجو است.

استراتژی‌های بازاریابی دندانپزشکی برای بیشتر دندانپزشکان، موضوع استخدام یک شرکت جدید بازاریابی دندانپزشکی با نیمه‌ای از نامعلومی روبروست. روزهای خرید آگهی  و انتظار برای تلفن زنگ بزند به پایان رسیده است. بیماران دندانپزشکی امروزی برای انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی، قبل از آن دست به جستجوی آنلاین می‌زنند.

ثبت مطب در گوگل

چگونه می‌توان به کمک گوگل بیزینس دندانپزشکی را آنلاین تبلیغ کرد؟ فهرست مطالب GMB لیست شما برای سئوی محلی دندانپزشکی بسیار حیاتی است. هر شرکت بازاریابی حرفه‌ای دندانپزشکی به شما تأیید خواهد کرد. اولین گام برای بهینه‌سازی برند شما برای موتورهای جستجو، ادعا کردن لیست شما است.

هنگامی که افراد نیاز به دندانپزشک جدیدی دارند، با متن "نزدیک‌ترین مطب دندانپزشکی به من" در گوگل به تلفن همراه یا رایانه خود جستجو می‌کنند.

این لیست همه چیزی را که بیماران پتانسیل ممکن است قبل از تماس با مطب شما برای تعیین وقت آنلاین بخواهند، نشان می‌دهد، از جمله:

نام تجاری آدرس شماره تلفن وب سایت نظرهای آنلاین حجم جستجوی بازاریابی دندانپزشکی ادعای لیست کسب و کار گوگل خود را صدا و سیما کنید و برای رشد بهینه در لیست بستر خدمات محلی گوگل ظاهر شوید، سه لیست فوق العاده برتر که با نقشه در نتایج جستجوی محلی نشان داده می شوند واقعا به مطب دندانپزشکی شما کمک خواهد کرد تا بیشتر برجسته شویید.

اتصال وبسایت کلینیک دندانپزشکی به موتور جست و جو گوگل

تعداد جستجوها برای "دندانپزشک نزدیک من" در گوگل در سال‌های گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

اگر بیشتر مصرف کنندگان به دنبال دندانپزشکان محلی هستند، مانند خودتان، پس چرا مطب شما تماس تلفنی بیشتری دریافت نمی‌کند؟ احتمالاً رقبای شما از این استراتژی بازاریابی دندانپزشکی ساده اما بسیار موثر بهره‌می‌برند.

گوگل از اطلاعات موجود در لیست کسب و کار گوگل مرکز خدمات دندانپزشکی شما برای تعیین لیستی استفاده میکند که در نتایج جستجوی محلی نشان دهد.

قابلیت استفاده از وبسایت پزشکی روی موبایل 

 

وبسایت تخصصی دندانپزشکی برای دستگاه‌های تلفن همراه اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما واکنشگرا است. یک سایت دندانپزشکی حداقل باید بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه های رومیزی یا لپ تاپ، به خوبی به نمایش در آید.

اولین تعاملی که یک بیمار بالقوه با شما خواهد داشت احتمالاً از طریق وبسایت شما خواهد بود. و اکثریت افراد وبسایت شما را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه پیدا می کنند.

یک ثانیه کوتاهی وقت بگذارید و از خودتان بپرسید "آیا وبسایت من در تمام دستگاه ها خوب نمایش داده می شود؟" اگر پاسخ منفی است و هنوز بازاریابی شما به توانایی مورد نیاز نرسیده است، شاید وقت آن رسیده باشد تا یک توسعه دهنده وب را استخدام کنید همراه با یک تیم کارشناسان بازاریابی دیجیتال.

به روز رسانی وبسایت دندانپزشکی شما وبسایت شما حرفه ای تر و امن تر به نظر خواهد رسید اگر دارای موارد زیر باشد:

بلاگ مطالب مفید جدید منظم برای آموزش بیماران محتوای تصویری نمایشی از تغییرات فناوری اخیر در دفتر شما یک بخش برای هر دندانپزشک در دفتر شما، همراه با عکسی حرفه ای برای نمایش بیماران قابلیت پیام رسانی برای بیماران بصورت مستقیم از وبسایت پرداخت قبض آنلاین قابلیت درخواست تجدید نسخه در دسترس آنلاین زمان بندی آنلاین این ویژگی ها امری ضروری برای موفقیت وبسایت دندانپزشکی شما هستند. اما لیست به همینجا ختم نمی شود.

ویژگی‌های وبسایت کلینیک دندانپزشکی

سرعت - یک آمار بازاریابی معروف حکایت از این می کند که ترافیک وبسایت شما در صورتی که در کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری نشود، به سمت بیرون در رفتن است. امنیت - حتی نباید بخواهیم این را بگوییم. HIPAA. سایت شما باید HTTPS باشد (اطمینان حاصل کنید که قفلًای را دارید). دوستانه با تلفن همراه - ۸۲ درصد جستجوهای محلی از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. اگر وبسایت شما تلفن همراه دوستانه نباشد، عملاً بی‌خدمت است امروزه. بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) - برای رتبه بندی در گوگل، باید وبسایت خود را به گونه‌ای کد کنید که گوگل به راحتی بتواند شما را به عنوان یک مختصری در صنعت دندانپزشکی شناسایی کند.

 

سئو و بازاریابی محتوای دندانپزشکی عبارت سئو به بهینه سازی موتورهای جستجو اشاره دارد. این فرآیند شامل چندین عامل اصلی است:

داشتن محتوای وبسایتی که مربوط به کاربران هدف شما باشد. سایت های دیگر که به شما لینک می کنند عوامل تکنیکی سئو درون سایت - اطمینان حاصل کنید که نام مناسب بر روی تصاویر، صفحات و غیره دارید. بهتر است به سئو به عنوان یک دستورالعمل طبخ فکر کنید. برای رشد طبیعی مطب دندانپزشکی خود، شما باید مقدار مناسبی از هر ماده ای را انجام دهید. با پیشرفت، ممکن است تصمیم بگیرید دسته بزرگتری را برای رشد کسب و کار خود به کار ببرید. نمی توانید همه ی تلاش خود را روی یک بسکت قرار دهید و امیدوار شوید ترافیک شما به میزان عظیمی افزایش یابد. این روش کار سئو نیست.

داشتن محتوای بسیار باکیفیت بر روی صفحات و بلاگ نوشته ها، آسانترین راه برای دریافت ترافیک رایگان در گوگل است. بنابراین برنامه بازاریابی شما باید شامل نوشتن پست های بلاگ و اضافه کردن محتوای جدید به صورت ماهیانه باشد.

کسب و کارهایی که به طور منظم مقالات بلاگ منتشر می کنند، ۹۷ درصد لینک های ورودی بیشتری دارند. این به این معناست که وبسایت های خارجی به عنوان مرجع در این حوزه به این وبسایت ها اشاره می کنند. در عوض این امر باعث بزرگ‌نمایی شما با موتورهای جستجو می شود و به شما امکان می دهد در اولویت بالاتری در نتایج جستجو ظاهر شوید وقتی بیماران بالقوه به دندانپزشک ها در منطقه خود جستجو می کنند.

مشتریان شما از خواندن محتوای باارزش که توسط دندانپزشک یا ارتودنتیست آن ها منتشر شده، لذت می برند. در واقع، ۶۰ درصد مصرف کنندگان پس از خواندن محتوای منتشر شده در وبسایت بیشتر احساس مثبت درباره یک شرکت دارند.

علاوه بر این، فعالانه پست دادن در وبلاگ باعث افزایش احتمال رتبه شما در گوگل به میزان ۴۳۴ درصد می شود. آیا می توانید ببینید که چرا محتواهای مداوم و با کیفیت باید بخش قابل توجهی از برنامه بازاریابی ماهانه بیماران دندانپزشکی شما باشد؟

 

چنانچه به یک وبسایت تخصصی برای مطب و کلینیک خود احتیاج دارید فرم زیر را پر کنید.

دریافت فرم طراحی سایت کلینیک  

 

نکات مهم وبسایت دندانپزشکی:

۱. آیا وبسایت استفاده شده بر روی تمام دستگاه‌ها (تلفن همراه، تبلت، رایانه‌های رومیزی یا لپ‌تاپ) به درستی نمایش داده می‌شود؟

۲. آیا وبسایت دارای واکنشگرا بودن مورد نیاز است؟

۳. آیا وبسایت امکان مستقیم پیام رسانی برای بیماران را فراهم می‌کند؟

۴. آیا وبسایت قابلیت پرداخت قبض آنلاین و درخواست تجدید نسخه آنلاین را دارد؟

۵. آیا وبسایت به بیماران قابلیت زمان‌بندی آنلاین ارائه می‌دهد؟

۶. آیا وبسایت بهینه‌سازی شده است تا در موتورهای جستجو رتبه بالا بگیرد؟

۷. آیا وبسایت با اصول سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سازگار است؟

۸. آیا وبسایت دارای محتواهای آموزشی جدید و مفید است؟

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده